چند نکته در مورد داستان برند شما

چند نکته در مورد داستان برند شما
امروزه هیچ برند موفقی بدون داستان اش وجود خارجی ندارد . در حقیقت این داستان ها و قصه های زیبا هستند که برند فرد یا سازمان را در دلها جای می دهند و او را در ضمیرناخودآگاه جامعه وارد می کنند تا فراموش نشود.
مهمترین نتیجه داستان ها فراموش نشدن و در یادها ماندن است. این موضوع در فرهنگ ایرانی اسلامی ریشه به قدمت تمدن و تاریخ دارد. تقریبا تمام فرهنگ، هنجارها و ارزش ها و باورهای ما از طریق داستان به دست ما رسیده است . زبان منطق الطیر، بوستان و گلستان ، خمسه نظامی گنجوی و همه این آثار از طریق داستان های زیبا ، عاشقانه و عارفانه به ما منتقل شده است حتی کلیات عبید زاکانی نیز از این امر مستثنی نیست . عبید ذاکانی با داستانک به خوبی به جنگ بدعت ها و کج کاردهای جامعه رفته است

داستان ها بیان کننده اهداف مورد نظر شما و سازمان زیربط تان می باشند.علاوه بر اینکه علل و عوامل به وجود آمدن کسب و کار نیز بیان می کنند.داستان ها باید واقعی باشند تا بر مخاطبان اثر بخشی لازم را داشته باشند.
نکته مهم دیگر ارتباط مستقیم داستان با برندی است که در حال شکل گیری آن هستید.برندها در حقیقت تصویرهای داستان های شما هستند.با دیدن برند، داستان شما برای دیگران تداعی خواهد شد:مثل سگی به نام ماک، پاکشوما یعنی پاکیزگی،سایپا قاتل انسان ها
در نظر داشته باشید اگر شما برای داستان خود اقدامی اساسی انجام ندهید و محصولات خود را به طور گسترده در بازار عرضه کنید. مشتریان و مخاطبین شما داستان واقعی شما را خودشان می سازند و سینه به سینه نقل خواهند کرد،هر چه اثربخشی مثبت یا منفی شما در جامعه بیشتر باشد داستان تان پر رنگ تر خواهد بود مثل شیخ الرییس ابو علی سینا حکیم ، فیلسوف و پزشک بزرگ ایرانی که صدها داستان زیبا از ایشان هنوز نقل محافل است،امیرکبیر پدر توسعه ایران، مینو شادی بخش لحظه های کودکی نسل ما

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *